Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2023

You Tube | Μανιάτικα Τραγούδια - Η Πατρίς Μου Είναι Η Μάνη | Official Audio Release

 Ειρήνη Στεφανάκου - Η Πατρίς Μου Είναι Η Μάνη


Στίχοι:

Η πατρίς η Μάνη μου,
η πατρίς μου είναι η Μάνη,
η πατρίς μου είναι η Μάνη
που κανόνι δεν την πιάνει.
Έχει πυ – αγάπα τα
τα όπλα τα Μανιάτικα,
έχει πύργους υψηλούς
και λεβέντες διαλεχτούς.

Και γυναί – Μάνη μου
και γυναίκες λεοντάρια
και γυναίκες λεοντάρια
πολεμούν με τα δρεπάνια.

Κι έχει φω – αγάπα τα
τα όπλα τα Μανιάτικα
κι έχει φώτα ξακουστά
δοξασμένα κι ισχυρά.

Πρώτο είναι Μάνη μου,
πρώτο είναι το Διρό,
πρώτο είναι το Διρό
από εκεί είμαι κι εγώ.

Δεύτερο αγάπα τα
τα όπλα τα Μανιάτικα
δεύτερο είναι το Λιμένι
που εχθρός εκεί δεν μπαίνει.

Τρίτο ει – Μάνη μου
τρίτο είναι το Αρμυρό,
τρίτο είναι το Αρμυρό
ξακουστό κι ιστορικό.

Είναι με – αγάπα τα
τα όπλα τα Μανιάτικα,
είναι και η Μέσα Μάνη
που κανόνι δεν την πιάνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου